Ga naar https://www.linkedin.com/. Klik op 'Ik' rechtsboven in je scherm. Er rolt nu een balkje uit, klik vervolgens op 'Profiel weergeven'. Je komt nu op jouw Linkedin profiel terecht. Kopieer de url die in de zoekbalk staat en plak deze in de balk hieronder.

Comdata

Comdata is een internationaal customer service bedrijf, met ruim twintig vestigingen over de hele wereld. Zowel in Nederland als in België worstelde het bedrijf met het vinden én binden van goed personeel. Tot ze met ons in aanraking kwamen: vier nieuwe supersterren hebben hun plek gevonden!

Omdat werving en selectie in eigen huis maar niet lukte, schakelde Comdata regelmatig een uitzendbureau in voor nieuwe callcenter agents. Aan de ene kant handig: want de mankracht op de werkvloer was simpelweg broodnodig. Het maakte wel dat de kosten voor Comdata opliepen, uitzendbureaus rekenen namelijk hoge commissies bovenop het salaris van nieuwe medewerkers. Enkel werving en selectie – dus zonder een contract op uitzendbasis – was óók mogelijk, maar tegen torenhoge tarieven. Tot wel een kwart van het bruto jaarloon! Een financiële last die niet alle bedrijven kunnen dragen. Daarom pakken wij het anders aan: door werving en selectie wél voor een eerlijke prijs aan te bieden. Zo houden we dit type dienstverlening toegankelijk voor álle werkgevers.

Een totaalpakket: ontzorging in het volledige traject

Allereerst (her)scheven wij de vacature, zodat hij naadloos aansloot op de doelgroep die de klant voor ogen heeft. Vervolgens gebruikten we moderne technologie om de vacature gericht te verspreiden en de juiste kandidaten te targeten. In het geval van Comdata maakten we onder andere gebruik van targeted ads op LinkedIn.

Zodra er reacties binnenkwamen, handelden we snel: wij benaderden de kandidaten dezelfde dag nog om kennis te maken. Na een zorgvuldige screening van de kandidaten, kwamen we met een passend voorstel voor onze opdrachtgever. Voor Comdata kozen wij er – in overleg met de klant – voor om een rollenspel in de selectieprocedure op te nemen. In een rollenspel bootsen we de werksituatie na om geschiktheid van de verschillende kandidaten te testen. Want: StarGo gaat voor supersterren!

Het resultaat: 4 nieuwe collega’s voor Comdata Soest!

Ondertussen hebben vier outbound callcenter agents hun draai gevonden bij de Nederlandse vestiging van Comdata in Soest.

“Bob heeft ons uitstekend geholpen bij de werving & selectie van onze callcenter agents. Het contact verliep vlot, kandidaten werden zorgvuldig gescreend en de kosten waren laag. Vier van de vijf voorgestelde kandidaten waren een perfecte match! Naast de vaardigheden en kwaliteiten van kandidaten werd er ook gekeken naar de bedrijfscultuur.”

– Petra Clement, Supervisor bij Comdata

Blik op de toekomst

Bij StarGo investeren we in duurzame relaties. Daarom zijn we trots dat Comdata België ons óók wist te vinden. Ondertussen hebben wij ook daar succesvol een nieuwe medewerker geplaatst.

Deze case in het kort:

check Nederland én België

check Commerciële Outbound Agents

check Combinatie van copywriting en slimme job marketing

check Snel schakelen met kandidaten

check Vier nieuwe collega’s voor Comdata Soest!

check Eén nieuwe collega voor Comdata België!

Ook hulp nodig in de zoektocht naar nieuwe collega's?

Neem contact op met Bob!

Blijft je telefoontje onbeantwoord? Waarschijnlijk zijn we in gesprek. Geen zorgen: stuur even een appje of spreek de voicemail in en we melden ons snel!